عهای جدید انواع مدل پیراهن مردانـه و پسرانـه ۹۶ – ۲۰۱۷

مدل پیراهن مردانـه ۲۰۱۶ جنس ترک فوق العاده شیک و جذاب

کلکسیون مدل پیراهن مردانـه مجلسی ۲۰۱۷

رنگ هایی را کـه به شما نمـی آید ، عکس پیراهن مردانه با پارچه پشمی ایران نپوشید : عکس پیراهن مردانه با پارچه پشمی ایران ممکن هست شما یک ژاکت آبی فوق العاده خوشرنگ و عالی بخرید ولی زمانی کـه آن را مقابل آینـه جلوی خودتان مـی گیرید، اصلا بـه شما نیـاید. عکس پیراهن مردانه با پارچه پشمی ایران این از همان لباس هایی هست که اصلا نباید بـه فکر خرید آن باشید، چون بهترین لباس به منظور شما رنگی دارد کـه به رنگ پوست ، رنگ چشم و حتی رنگ موهایتان بیـاید. عکس پیراهن مردانه با پارچه پشمی ایران یـادتان باشد کـه صرفا خوشرنگ بودن لباس کافی نیست کـه شما آن لباس را به منظور پوشیدن انتخاب کنید.

مدل پیراهن مردانـه ۲۰۱۷ ,مدل پیراهن مردانـه ۹۶,پیراهن مردانـه مجلسی ۲۰۱۷

کفش هایی را کـه نمـی پوشید نخرید : پیش از آنکه به منظور خرید کفش بروید دقیقا ،تعیین کنید کـه این کفش را به منظور جه کاری و چه زمانی قصد دارید استفاده کنید ،محل کار ،مـیهمانی ،مدرسه یـا دانشگاه ؟ اگر این کار را نکنید ، کفش های زیـادی از جا کفش تان سردر مـی آوردند کـه اصلا به منظور پوشیدن مناسب نیستند.

پارچه هایی را کـه به هم نمـی آیند، با هم ست نکنید : پارچه های لباس های پاییزی و زمستانی بـه طور معمول سنگین تر،زبرتر و خشن تر هستند، درون حالی کـه پارچه های لباس های بهاری و تابستانی ،سبک، رها و خنک هستند و از الیـاف طبیعی ساخته شده اند. بنابراین شما نباید پارچه ها و لباس هایی را کـه اصلا با یکدیگر هماهنگ نیستند، بپوشید. به منظور مثال پوشیدن یک روپوش پشمـی با یک روسروی حریر ، زیبا بـه نظر نمـی رسد و شما حتما پوشیدن این لباس ها را فراموش کنید.در عوض مـی توانید روپوش پشمـی تان را با یک روسری ضخیم تر ست کنید.

لباس های براق نپوشید : به منظور یک مـهمانی عصر یـا صبح پوشیدن لباس هایی با پارچه های خیلی براق چندان زیبا نیست ؛ چون شما را خیلی سنگین نشان مـی دهد. پارچه های ساتن و براق و حتی سنگ دوزی شده به منظور لباس های شب مناسب هستند، نـه به منظور روز.

زیور آلات زیـادی بـه کار نبرید : زیور آلات خیلی زیـاد هم از آن دسته و سایلی هست که حتما از خودتان دور کنید و به جای آن سراغ خرید سرویس های ساده تر از گردنبند، انگشتر، گوشواره و دستبند بروید. حتی مـی توانید فقط از چند عدد از این زیور آلات استفاده کنید؛ به منظور مثال گردنبند و انگشتر، بـه این ترتیب ساده تر و شیک تر بـه نظر مـی رسید.

لباس ها را بـه امـید لاغر شدن نخرید : شاید به منظور شما هم پیش آمده باشد کـه یک دامن، شلوار یـا حتی مانتو را درون یک فروشگاه دیده باشید کـه دو سایز از شما کوچک تر هست ،ولی آنقدر آن لباس بـه دلتان نشسته باشد کـه آن را بخرید. با خودتان عهدکنید کـه چند سایز کم کنید کـه اندازه آن لباس شوید، ولی بـه طور معمول چنین لباس هایی را هیج وقت نخواهید پوشید و از خیر سایز کم هم مـی گذرید. بهترین کار هنگام خرید لباس این هست که لباسی را بخرید کـه در همان لحظه دقیقا اندازه شما باشد که تا بتوانید با خیـال آسوده آن را بپوشید.

لباس های رسمـی و غیررسمـی را با هم نپوشید : پوشیدن لباس های رسمـی و غیر رسمـی با هم ، یکی از همان اشتباهاتی هست که دیگر نباید مرتکب آن شوید.پوشیدن کفش کتانی با کت و شلوار و حتی کفش های عروسکی زنانـه با مانتو و شلوار برش دار و رسمـی محل کار چندان زیبا نیست .اگر قرار هست امروز با تیپ رسمـی از منزل بیرون بیـایید تمام لباس هایتان را درون این محل هماهنگ کنید و اگر قرار هست تیپ اسپرت داشته باشید.لباس ها و کفش هایتان را هم اسپرت انتخاب کنید.

لباس های خیلی تنگ یـا خیلی گشاد نپوشید : حتما شما هم دوست ندارید یک پیراهن خیلی تنگ را درون یک مـیهمانی بپوشید و بعد همـه بگویند کـه خیلی چاق شده اید.شلوار جین را با کفش براق مردانـه نپوشید : خیلی از آقایـان این اشتباه را هنگام لباس پوشیدن انجام مـی دهند.در حالی کـه شلوار جین اصلا با کفش های ورنی براق مردانـه جور درون نمـی آید.به جای آن اگر مـی خواهید شلوار جین تان را بپوشید بهتر هست یک کفش کتانی یـا حتی کفش های مردانـه اسپرت را با آن ست کنید.

کفش های خاکی نپوشید : پیش از اینکه منزل را ترک کنید، نگاهی بـه کفش هایتان بیندازید اگر خاکی و وانخورده اند، دستی بـه آنـها بکشید. بسیـاری از افراد،آدم های خوش لباس را از کفش و جورابشان مـی شناسند.داشتن کفش هایی واخورده و مرتب وجوراب هایی کـه با آن هماهنگ هست از شما یک آدم خوش تیپ مـی سازد.اگر چاق هستید پارچه های طرح دار نپوشید : اگر شما خانمـی هستید کـه کمـی اضافه وزن دارید سراغ خرید پارچه های طرح دار یـا تورهایی با گل های درشت به منظور دوختن لباس های مـیهمانی تان نروید؛چون این لباس ها شما را چاق تر و پهن تر نشان مـی دهند و به جای آن لباس های سرتاپا یک رنگ و با طرح های هندسی عمودی را انتخاب کنید.

مدل پیراهن مردانـه ۲۰۱۷ ,مدل پیراهن مردانـه ۹۶,پیراهن مردانـه مجلسی ۲۰۱۷

مدل پیراهن مردانـه ۲۰۱۷ ,مدل پیراهن مردانـه ۹۶,پیراهن مردانـه مجلسی ۲۰۱۷




[مدل پیراهن مردانـه 2017 و مدل پیراهن مردانـه مجلسی جدید 96 عکس پیراهن مردانه با پارچه پشمی ایران]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Sun, 10 Jun 2018 11:41:00 +0000