مدل مانتو ۹۵ – ۲۰۱۶ مانتو کتی – مجلسی و اسپورت

مدل مانتو ۹۵ , مانتو ۲۰۱۶ , مانتو کتی, مانتو مجلسی ,مانتو جلو باز ,مانتو تنگ, مانتو کتی ۲۰۱۶ ,مانتو اسپرت ,مانتو مجلسی شیک ,مانتو مجلسی ۲۰۱۶ ,مانتو کتی ۹۵ ,مانتو کتی انـه.

شیکترین مدلهای مانتو زنانـه و انـه کتی ، مانتو مشکی شیک و کتی مجلسی و اسپرت ۹۵ – ۲۰۱۶ را درون این مطلب مشاهده مـی نمایید.

مدل سارافن لچک

مانتو ابریشم شانتون

مانتو بلند راه راه , مانتو مجلسی بلند , مانتو مجلسی انـه

مانتو مجلسی ۹۵ , مانتو مجلسی مشکی , مانتو مجلسی زنانـه

مانتو ترگال

مانتو ۲۰۱۶ , مانتو کتی, مانتو مجلسی

مدل مانتو جین

مانتو زنانـه نخی

مانتو اسپرت , مانتو مجلسی شیک , مانتو مجلسی ۲۰۱۶

مانتو ژاکارد

مانتو شانتون ترکیبی

مانتو شانتون ترکیبی

مانتو شانتون

مانتو کتی جدید, مانتو کتی کوتاه, مانتو کتی شیک, مانتو کتی مجلسی, مانتو کتی زنانـه

مانتو کت کرپ

مدل مانتو ۹۵ , مانتو جلو باز , مانتو تنگ , مانتو کتی ۲۰۱۶

مانتو کتان

مانتو کتان

مدل مانتو ۹۵

مانتو کتان سوئیسی

مانتو کرپ

مدل مانتو کرپ

مانتو گیپور

مدل مانتو ۹۵ – ۲۰۱۶ مانتو کتی – مجلسی و اسپورت

مانتو گیپور

مانتو کتی ۲۰۱۶

مانتو لچک کتان

مانتو لچک مدل نگار

مانتو لچک نخی

مدل مانتو مجلسی

مانتو نخی

برای خرید مانتوهای بالا اینجا کلیک کنید

انتخاب مانتو با توجه بـه رنگ پوست

رنگ، چیزی کاملا سلیقه ایست و ما اغلب اوقات بـه سلیقهٔ خودمان بسنده کرده و به رمز و راز رنگ‌ها بی‌توجهی مـی‌کنیم. مانتو مشکی شیک و کتی اما مرسده درون این باره مـی‌گوید: مانتو مشکی شیک و کتی «واقعیت این هست که درون نظر گرفتن قواعد انتخاب رنگ مناسب به منظور لباس، باعث خواهد شد که تا زیبا‌تر و خوش هیکل‌تر بـه نظر بیـاییم. مانتو مشکی شیک و کتی یکی از این قواعد، انتخاب رنگ لباس، با توجه بـه رنگ پوست است.»

مانتوی مناسب به منظور پوستهای تیره:

کسانی کـه پوست تیره دارند، معمولا دارای چشم و موهای مشکی یـا قهوه‌ای تیره مـی‌باشند. این اشخاص حتما لباسی را انتخاب کنند کـه با رنگهای تیره مغایرت داشته باشد. این مغایرت چهره را از یکنواختی بیرون آورده و باعث جذابیت بیشتر مـی‌گردد. پیشنـهادهایی به منظور این گروه:

رنگهای مناسب: صورتی، سفید، خاکی، آبی ملایم، طوسی روشن.

رنگهای نامناسب: مشکی، قهوه‌ای تیره، فیروزه‌ای، سبز یشمـی، قرمز تیره.

اگر رنگ پوست شما جزو این دسته است، از پوشیدن لباس با رنگهای گرم و تیره خودداری کنید. از آنجایی کـه رنگ مشکی و آبی تیره معمولا بـه عنوان لباس رسمـی کار درون نظر گرفته شده و نمـی‌توان بطور کامل آن را کنار گذاشت، سعی کنید استفاده از آن‌ها را بـه حداقل رسانده و فقط درون صورت لزوم از آن‌ها استفاده نمایید.

مانتوی مناسب به منظور پوستهای روشن:

اینگونـه افراد معمولا موهایی بلوند و روشن داشته و رنگ چشم آن‌ها سبز، آبی، طوسی یـا قهوه‌ای روشن است. رنگ‌هایی مناسب این گروه هست که با رنگ پوستشان تضاد داشته باشد. پیشنـهادهایی به منظور این گروه:

رنگهای مناسب: آبی ملایم، قهوه‌ای، بژ، آبی سیر.

رنگهای نامناسب: قرمز، صورتی، نارنجی، زرد، ارغوانی و سفید.

در این گروه بطور کلی حتما از رنگهای خشن و روشن استفاده نمود که تا تضاد کافی با رنگ پوست بوجود آید. بکارگیری رنگهای گرم بـه هیچ عنوان پیشنـهاد نمـی‌شود.

مانتوی مناسب به منظور پوستهای معمولی:

افرادی کـه رنگ پوستشان نـه تیره هست نـه روشن، مـی‌توانند تقریبا از هر رنگ لباسی استفاده کنند. از آنجاییکه هر دو رنگ روشن و تیره مـی‌تواند با اینگونـه رنگ پوست مغایرت داشته باشد، بنابراین از هر دو رنگ مـی‌توان استفاده نمود. اما بهتر هست تا بالاپوشتان را هماهنگ با رنگ چشمتان انتخاب کنید. پیشنـهادهایی به منظور این گروه:

رنگهای مناسب: بژ، آبی، سورمـه‌ای، گندمـی، مشکی، صورتی.

رنگهای نامناسب: مغز پسته‌ای، بنفش، قهوه‌ای تیره و قرمز.

تنـها رنگهایی کـه در این گروه اصلا نباید بکاربرد، رنگهای نزدیک بـه رنگ پوست است. به منظور مثال اگر رنگ پوست شما زیتونی است، از پوشیدن لباسهای زیتونی یـا قهوه‌ای خودداری کنید.

مرسده بعنوان آخرین توصیـه‌اش مـی‌گوید: «پیشنـهاد مـی‌کنم که تا مانتوهای طرح‌دار و شلوغ را، با شال یـا روسری کاملا سادهٔ ابریشمـی یـا حریر ست نمایید که تا طراحی لباستان بـه چشم بیـاید. همچنین اگر روسریتان طرح‌دار هست مانتو را ساده انتخاب نمایید.

مدل مانتو ۹۵ – ۲۰۱۶ مانتو کتی – مجلسی و اسپورت




[مدل مانتو 95 - 2016 مانتو کتی - مجلسی و اسپورت مانتو مشکی شیک و کتی]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 08:17:00 +0000