آموزش حروف ابجد, استخاره با حروف ابجد, طالع بینی ازدواج با حروف ابجد, فال چوب ابجد, طالع بینی حروف ابجد, فال ازدواج با حروف ابجد, فال با حروف ابجد, فال حروف ابجد

فال چوب با حروف ابجد

این فال بـه عنوان یکی از پر طرفدارترین ها نیز مـی باشد.فال چوب یکی از قدیمـی ترین نوع فال بینی هست که آن را بـه دانیـال نبی و سپس بـه امام جعفر صادق نسبت مـی دهند.

نکته ی مـهم درون گرفتن استخاره با حرف ابجد (فال چوب) :

بهتر هست برای گرفتن فال ابجد حتما یک قطعه چوب مکعبی کـه به راحتی درون همـه جا پیدا مـی شود را آماده کرده و بر روی چهار طرف از شش طرف موجود آن حروف ” الف “، حروف ابجد فال ثروت ” ب “، ” ج ” و ” د ” را درج کنید. حروف ابجد فال ثروت ( بـه همـین دلیل هست که بـه فال چوب فال ابجد هم گفته مـی شود)

سپس چشمانتان را ببندید و ذهن خود را معطوف بـه نیت تان نمایید. حروف ابجد فال ثروت حالا چوب را بر روی دست بچرخانید و به روی زمـین بیندازید و حرفی کـه در بالا آمده هست را یـادداشت کنید و این عمل را سه بار تکرار نمایید و حروف را بـه ترتیب از راست بـه چب بنویسید.

در این فال حتما تا جایی کـه امکان دارد از چوب استفاده کنید چرا کـه انرژی موجود درون دستان شما نقش تعیین کننده ای درون نتیجه فال ابجد شما دارد و گرفتن فال شانسی کـه با کلیک صورت مـی گیرد روش مناسبی به منظور فال چوب نمـی باشد و این را درون نظر داشته باشید کـه اگر با خلوص و تمرکز کافی این کار را انجام دهید نتیجه درستی خواهید گرفت.

به جای چوب مـی توانید یک مکعب مقوایی یـا کاغذی استفاده کنید چرا کـه آن ها هم از چوب درست شده اند ولی خود چوب مناسب تر است.

نمونـه شرح فال چوب ( فال ابجد )

فال چوب،فال ابجد شرح فال ابجد ( فال چوب ) اگر ” آ د ب ” آید
در فال ابجد شما این گونـه آمده هست که شما دارای فال و طالعی نیکو و خوب هستید. شما درون پایـان بـه آن چه طالب آن هستید خواهید رسید و از کار و شرکت با دیگران سود و منفعت بـه شما خواهد رسید. سختی ها و مشکلاتت حل خواهند شد و اگر بـه دنبال رزق حلال باشید روز بـه روزب و کارتان بهتر و بهتر خواهد شد.

ادامـه فال چوب ( فال ابجد ) شما بـه این شرح هست که درصورتی کـه مسافری درون راه دارید وی بـه سلامتی باز خواهد گشت و اگر تصمـیم بـه انجام سفر داری بـه سفرت برو چرا کـه در آن سود مـیبری. درون صورتی کـه در زندگی خود دچار مشکلی بوده ای بدان کـه آن مشکل حل شده هست و بعد از این زندگی نیکویی خواهی داشت.

در فال ابجد شما این گونـه آمده هست که شما دارای فال و طالعی نیکو و خوب هستید. شما درون پایـان بـه آن چه طالب آن هستید خواهید رسید و از کار و شرکت با دیگران سود و منفعت بـه شما خواهد رسید. سختی ها و مشکلاتت حل خواهند شد و اگر بـه دنبال رزق حلال باشی روز بـه روزب و کارت بهتر و بهتر خواهد شد.

فال چوب،فال ابجد اگر درون فال چوب ( فال ابجد ) شما حروف ” آ ب د” آمده است

آگاه باشید کـه اگر درون فال چوب ( فال ابجد ) شما ” آ ب د ” آمده هست : حروف ابجد فال ثروت بر تو این خبر خوش باد کـه به زودی از سوی بزرگی کمکی بـه تو خواهد رسید و در کار تو فرجی حاصل خواهد شد و به موفقیت خواهی رسید. دوستانت از این بعد با تو صمـیمـی تر خواهند گردید و از آسیب دیدنانی کـه برای تو بد مـی خواهند درون امان مـی مانید.

اگر کـه تصمـیم بـه انجام معامله یـا کاری، تصمـیم بـه سفر رفتن و یـا این کـه برای دیگری یـا حتی خود قصد ازدواج دارید آن را انجام بده چرا کـه بخت همراه تو خواهد بود. در ادامـه فال چوب ( فال ابجد ) شما آمده هست که شما صاحب کودکی مـی شوید کـه برای شما قدمش نیکو و خیر مـی باشد. ازب مال حرام دوری بورز و در نماز های خویشتن کاهلی نکنید و باید مراقبه امور و افکارت باشید که تا از صدمـه دیدن دور بمانید.

فال چوب،فال ابجد درون فال چوب ( فال ابجد ) شما اگر ” آ ب ب ” آمده است
از آن فکری کـه در سر پی مـی پروانید دوری کنید. به منظور این کـه در کارتان فرجی حاصل شود صبر کنید و از هیـاهو و تلاش ها ی بیـهوده و بی فایده دوری کنید. از امور بد دوری ورز و تسلیم مشیت خداوند باشید و در راه او صرفا تلاش کنید.

در ادامـه فال ابجد ( فال چوب ) شما آمده هست که شما حتما از دروغ گویی دوری کنید زیرا کـه افرادی درون پی این هستند کـه به تو تهمتی وارد نمایند. فال چوب ( فال ابجد ) بـه شما توصیـه مـی کند صبر پیشـه کنید و توکلتان بـه خداوند باشد که تا از سختی و بدی ها دور باشید و به آن چه کـه مـی خواهید برسید اگر خداوند بخواهد.

فال چوب،فال ابجد اگر فال چوب ( فال ابجد ) به منظور تو حروف ” آ ب ج ” را آورده است
در زمانی کوتاه و نزدیک بـه آن چه مـی خواهید خواهی رسید و از غم و غصه ها آسوده خواهید شد بعد باید خداوند بلند مرتبه را شکر نمایید. این را بدان کـه اشخاصی هستند کـه در عین دوستی با تو بـه غیبت از تو مـی پردازند بعد تا مـی توانی از این اشخاص دوری نما.

باید این را بدانی کـه برای رسیدن بـه هدف و آن چه کـه در ذهن دارید بایستی تلاش و کوشش خود را انجام دهید که تا در نـهایت بتوانید بـه آن برسید و در صورتی کـه روزیی را آزرده خاطر کرده اید حتما دل او را بـه دست آورید. در ادامـه ی فال چوب (فال ابجد) آمده هست که نیت های خود را خیر قرار بدهید و با روحیـه ای مردانـه درون کار هایتان بـه پیش  بروید و توکل بر خداوند را فراموش نکنید که تا به خواست خداوند بـه آن چه کـه مـی خواهید برسید.

فال چوب،فال ابجد درون فال ابجد یـا همان فال چوب شما اگر ” آ د آ ” آمده است درون فال چوب ( فال ابجد ) شما آمده هست که نیت نیکویی کرده ای کـه طالع تو خوب و روشن مـی باشد. بدان کـه غصه و تاریکی از تو دور شده هست و این سعادت هست که بـه تو روی آورده و آگاه باشید کـه از صدمـه یـانی کـه بد خواه تو هستند درون امان هستی. بـه این مطلب آگاه باش کـه درصورتی کـه چیزی را از دست دادی درون آن به منظور تو فایده ای نـهفته است.

در ادامـه فال چوب ( فال ابجد ) آمده هست که از همسر، رفیق یـا همکار خود آسایش و راحتی خواهی دید. اگر قصد معامله ای را دارید بدان کـه سود تو درون آن هست آن را انجام بدهید. مدت زمانی هست که درون دل خود دلشوره ای دارید و دچار تشویش شده اید اگر درون راه مسافری دارید وی بـه سلامت باز خواهد آمد. در آخر فال ابجد ( فال چوب ) بـه شما متذکر مـی شود کـه اگر تصمـیم بـه انجام کاری را دارید بدان کـه شرایط بر وفق مراد تو هست و بـه هدفت مـی رسی اگر خداوند بخواهد.

فال چوب،فال ابجد ” آ ج آ ” درون فال ابجد شما ( فال چوب ) اگر آمده است
در فال چوب ( فال ابجد ) شما این گونـه آمده هست که بـه آن چه درون ذهن مـی پرورانید خواهید رسید ولی حتما به جدیت این را درون نظر داشته باشید کـه صبر لازم هست و عجله نباید کنید بدانید کـه اگر درون کارت عجله کنی نـهایت آن چیزی جز پشیمانی نخواهد بود. از تصمـیمـی کـه در ذهن داری دوری کن. بای دعوا نکن. که تا مـی توانید سر و راز های درون خود را برایی فاش و آشکار نکنید. فردی هست گندمگون کـه بر روی خود نشانـه ای دارد و دارای قدی متوسط مـی باشد از او دوری نما.

تمام تلاشتان را کنید که تا از کارهای شر دوری کنید و مال حرام نخورید. بر خداوند توکل کنید که تا از رنج و غم درون امان بمانید.

فال چوب،فال ابجد درون فال چوب شما اگر ” آ ب آ ” بیـاید
در فال چوب ( فال ابجد ) شما این گونـه آمد هست که سعیت بر این باشد کـه ایمان خود بـه خداوند بلند مرتبه را افزایش دهید و آن چه کـه به آن انتظار و آرزو دارید از خداوند بخواهید. آگاه باشید کـه به امـید خداوند بـه زودی بـه آن چه کـه مـی خواهی مـی رسید و امورت سر و سامان مـی یـاید و البته بـه این نکته هم حتما توجه داشته باشید کـه با اراده ی خودتان این اتفاقات خواهد افتاد.

در انتهای فال ابجد یـا همان فال چوب شما آمده هست که درون امنیت مـی باشید از آن چه کـه از آن هول و ترس دارید بـه خدا توکل کنید.

فال چوب،فال ابجد شرح فال ابجد ( فال چوب ) اگر ” آ آ د ”  بیـاید
در فال ابجد ( فال چوب ) شما آمده هست که : آگاه باشید کـه ایـام نیکویی درون پیش روی خود خواهی داشت بعد امـیدت را از دست مده. جز خداوند ازی دیگر طلب کمک نکنید و از رحمت باری تعالی غافل مباشید و در ذهن خود نیت های پاک داشته باشید که تا این کـه اقبال روی بـه تو آورد و فرجی درون کارت حاصل شود.

در انتهای فال چوب از شما خواست شده هست که از انسان های بد پرهیز کنید و غیبت افراد را نیز فراموش کنید  و کار یـا مقصودی را کـه ذهن دارید ادامـه بدهید که تا به هدفتان برسید. اگر خدا بخواهد.

فال چوب،فال ابجد ” آ آ ج ” اگر درون فال چوب یـا همان فال ابجد شما آمده است
در فال چوب ( فال ابجد ) شما این گونـه آمده است: کـه در صورتی کـه تصمـیم بـه انجام کار نادرستی داری یـا این کـه نیتی ناشایست درون ذهن دارید از آن دوری کنید و از دشمنی دست بردارید. ازی کـه رنگ سرخ و دارای چشمان کبود هست دوری بورز.

در ادامـه فال ابجد ( فال چوب ) شما این گونـه امده هست که : بدان و آگاه باشید کـه شخصی از تو آزرده خاطر شده هست باید تلاش نمایی که تا دل او را بـه دست آورید. بدان کـه تا ۱۰ روز دیگر بـه خواسته ات خواهی رسید. آسیبی متوجه تو مـی باشد. صدقه بده که تا اگر خداوند بخواهد آن بلا برطرف شود. از ثروت وب درآمد حرام پرهیز کنید. همـین طور از افکار بد. توکل بـه خداوند را درون همـه ی امور مد نظر داشته باشید.

فال چوب،فال ابجد اگر درون فال چوب یـا همان فال ابجد شما ” آ آ ب ” آمد
در فال چوب شما این گونـه آمده است: اگر دچار بیماری هستید مژده باد بر شما کـه این بیماری بـه زودی برطرف خواهد شد و سلامتی بـه شما باز خواهد گشت. با خانواده ات زندگی نیکویی خواهی داشت و در شغلت سود خوبی بـه تو خواهد رسید.ی بـه تو بدی خواهد کرد درحالی کـه تو بـه او خوبی کرده ای ولی وی دچار پشیمانی خواهد شد چرا کـه غمخوارت مـی باشد. اگر مـی خواهی بـه سفر روی این کار را چرا کـه سفر خوبی خواهی داشت.

در ادامـه فال چوب ( فال ابجد ) شما این گونـه آمده هست که اگر چیزی را از دست داده اید بـه زودی زود آن را بـه دست خواهی آورد و اگر مسافری درون راه دارید بـه زودی باز خواهد گشت و اگر درون بین نزدیکانت زندانی دارید بـه زودی بـه تو باز خواهد گشت و اگر خواسته و نیـازی دارید برآورده خواهد شد. فال چوب بـه تو توصیـه مـی کند کـه از انجام کارهای شر پرهیز کنید و در کارهای پیش قدم باشید و مژده باد بر تو کـه به خاطر یک کار خوب زبان زد خواهی شد.

فال چوب،فال ابجد ” آ آ آ ” اگر درون فال چوب شما آمده است
در فال ابجد شما این گونـه آمده هست : مژده باد بر تو کـه به زودی زود گره از کارت باز خواهد شد و به خواسته ای کـه در دل داری خواهی رسید. این امکان هست کـه به زودی فردی بـه خانواده شما افزوده شود.

فال ابجد بـه تو توصیـه مـی کند کـه در هنگام نیـاز با دوستانت م کن جرا کـه دوستان نیکویی داری. که تا اندازه ای از بدی بدخواهان دور هستی. که تا چند روز  دیگر خبر خوبی خواهی شنید. درصورتی کـه نیت یـا نیـازی درون دل و ذهنت داری بـه آن خواهی رسید. درون امورت بر خداوند توکل کن که تا سرانجام کارهایت نیکو باشد. اسرارت را بـه هرکسی مگو و از بدی ها دوری کن. در انتها فال چوب بـه تو مژده مـی دهد کـه به آن چه کـه انتظارش را دارید بـه خواست خدا مـی رسید.

فال چوب،فال ابجد درون فال ابجد شما اگر ” ب آ ج ” آمده است
در فال ابجد شما این گونـه آمده هست : نیـاز و آرزویی دارید کـه برآورده خواهد شد. درون کارت فرجی حاصل خواهد شد و روزهای خوشی خواهی داشت. درصورتی کـه مشکلی درون زندگی ات داری بـه زودی زود حل خواهد شد و اگر این مشکل یک مشکل مادی باشد. فال چوب این مژده را بـه تو مـی دهد کـه موقعیت مالی خوبیب خواهی کرد. درون انتها فال ابجد درون طالعت فرزندانی زیـاد مـی بیند. فرزندانی صالح و خوش قدم.

فال چوب،فال ابجددرصورتی کـه در فال ابجد شما ” ب د ب ” آمده شده است در فال چوب شما این گونـه آمده هست که : مژده باد بر تو کـه به زودی زود از مشکلات رهایی مـی یـابی. خودت تلاش کن و چشمت بـه دست دیگران نباشد. گم شده ای دارید کـه آن را خواهی یـافت. اگر با شخصی دچار مشکل هستی درون آخر بـه سود تو تمام مـی شود. در انتهای فال ابجد ( فال چوب ) شما آمده هست که بـه زودی زود به منظور تو فرجی خواهد رسید و در امورت بـه توفیق مـی رسی.

فال چوب،فال ابجداگر درون فال چوب شما ” ب د د ” آمد
در فال ابجد (فال چوب) شما این گونـه آمده هست که: بهتر آن هست که از این نیتی کـه داری منصرف شوید که تا به تو صدمـه وارد نشود. اکنون بهتر هست که دست بـه کاری نزنید چرا کـه در موقعیت خوبی قرار ندارید ولی بدان کـه این موقعیت تغییر خواهد نمود. فال چوب بـه تو شما توصیـه مـی کند کـه مراقب دوستان و دشمنانت کـه کم هم نیستند باشید کـه در امورت فتنـه ایجاد نکنند. اگر شخصی تو را پند داد آن را بـه گوش بگیر.

فال چوب،فال ابجددر صورتی کـه در فال چوب شما ” ب آ د ” آمد
در فال ابجد شما این گونـه آمده هست که : طالعت روشن هست پس بـه آن چه کـه در ذهن دارید و آرزویت هست مـی رسید. از طرف اهل قلم و بزرگان بـه تو سودی خواهد رسید. از دوستان وفادار شاد خواهی شد و از کارت بـه تو منفعتی خواهد رسید. فال چوب ( فال ابجد) بـه شما توصیـه مـی کند کـه در صورتی کـه نیت خ یـا ساختن خانـه ای را دارید بـه آن جامـه عمل بپوشید چرا کـه منفعت شما درون آن است.

فال چوب،فال ابجداگر درون فال چوب ” ب د آ ” آمده است
فال ابجد شما این گونـه آمده هست که : از آن چه درون ذهن دارید پرهیز کنید چرا کـه پیـامد آن پشیمانی هست و غمگینتان خواهد کرد بعد نباید این نیت را دنبال کنید هرچند کـه طالع بلندی دارید. انسانی با چهره ای سیـاه با تو دشمنی و خصومت دارد از او حذر داشته باش. فال چوب ( فال ابجد ) بـه شما این مژده را مـی دهد کـه در صورت صبر درون کارت گشایشی پیش رو دارید و به مقصودتان مـی رسید هرچند کـه قریب بـه دو سال هست که کارتان خوب نمـی باشد.

فال چوب،فال ابجددرصورتی کـه در فال چوب شما ” ب د ج ” آم
در فال ابجد شما این گونـه آمده هست : نبایستی از شخصی انتظار خوبی و نیکی داشته باشید اما این را نیز بدان کـه گرفتاری ات رفع خواهد شد. چیزی را از کف داده ای ولی آن را بـه دست خواهی آورد. اگر بای درون نزاع هستی بدان کـه به سود تو خاتمـه خواهد یـافت. اگر یک چنین نیتی دارید چندین روز صبر نمایید سپس اقدام کنید. فال ابجد ( فال چوب ) بـه شما مژده مـی دهد کـه به زودی زود موفقیتی درون کارتان حاصل خواهد شد و کارتان بالا خواهد گرفت.

فال چوب،فال ابجد اگر ” ب آ آ ” درون فال چوب شما پدیدار شد
در فال چوب شما آمده هست که: طالع بینی شما نشان مـی دهد کـه در آینده سرشار از رزق و سلامتی خواهید شد. اگر قصد سفر یـا تغییر مکان بـه جایی دیگر و مصمم بـه تعویض شغل و کارتان هستید نسبت بـه آن اقدام کنید و این را بدان کـه فال چوب (فال ابجد) بـه تو این مژده را مـی دهد کـه سود و منفعت تو  درون آن خواهد بود. غیبت دیگران را روا مدار مشغول بـه امور و کارهای خود باش که تا آن چه خداوند به منظور تو شایسته مـی دارد برایت رخ دهد.

فال چوب،فال ابجد اگر ” د ب آ ” درون فال ابجد شما آمده است
در فال چوب شما این گونـه آمده هست : طالع تو بسی روشن است. آشفتگی را از ذهن خود بیرون کن. امور بر وفق مراد تو خواهد گردید و درصورتی کـه چیزی را از خدا درخواست کردی بـه آن خواهی رسید. اگر تصمـیم سفر و یـا انجام معامله ای را داری، آن کار را انجام بده به منظور تو  مفید مـی باشد.

گردآوری :بیتوته
منبع: hoosheparsi.ir

آموزش فال چوب




[آموزش فال چوب | استخاره با حروف ابجد حروف ابجد فال ثروت]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 05 Jul 2018 17:45:00 +0000